Servisní zásah pomocí vzdálené správy

Služba Vzdálená pomoc umožňuje servisní zásah na počítači uživatele vzdáleně pomocí aplikace AnyDesk. Jedná se o plně zabezpečený přístup pomocí jednorázově spustitelné aplikace na straně klienta (není nutné nic instalovat).Program AnyDesk přímo ke stažení. Stránky programu AnyDesk zde.Podmínkou využití služby vzdálené správy je připojení počítače zákazníka/uživatele na internet (s dostatečnou rychlostí připojení).

Co je AnyDesk?

Multi-platformní podpora

AnyDesk pracuje skrz všechna zařízení a operační systémy: Windows, macOS, iOS, Android, Linux, FreeBSD a dokonce i Raspberry Pi!

Online spolupráce

Snadno spolupracujte a komunikujte, ať už pořádáte online schůzky a prezentace nebo pracujete na stejném dokumentu z druhé strany světa.

Vestavěný přenos souborů

Jednoduše zkopírujte a vložte nebo použijte novou kartu přenosu k přenosu souborů mezi počítači.

Odlehčený

Není potřeba žádná oprávnění ani instalace. Jednoduše stáhněte soubor 3MB a jste pryč. Vyžadujete bezobslužný přístup k počítači, když jste na cestách? Žádný problém, stačí nainstalovat a nastavit heslo.

Ať je to vaše

Přizpůsobte si uživatelské rozhraní AnyDesk a poskytněte zákazníkům zážitek ze vzdálené plochy v souladu s vaší značkou.

Záznam relací

IT profesionál i uživatel, ke kterému počítači mají přístup, mohou zaznamenat každou relaci. To zvyšuje bezpečnost a je užitečné i pro účely školení.

Vlastní síť

Žádný cloud, žádný problém. Pokud potřebujete plnou kontrolu nad svými daty, nastavení vlastní Enterprise Network je snadné. Nešifrovaná data nikdy neopustí váš DMZ.